سنگ های سفید از دسته بندی های  متعدد و مختلفی تشکیل می شود . دسته بندی از نظر جنس بافت سنگ ,  معدن استخراج کننده سنگ سنگ  و سایر مواردی که در این مطلب قصد داریم به آنها اشاره کنیم .  سنگ های سفید ساختمانی در بناهای مدرن و کلاسیک از جایگاه بسیار ویژه و نسبتاً دائمی برخوردار هستند .  موارد استفاده از این سنگ ها به شرح زیر می باشد :

  • سنگ سفید در نمای ساختمان
  •  سنگ سفید به عنوان سنگ کف
  • سنگ سفید در بدنه دیوارهای داخلی( پارکینگ راه پله و …) 
  •  سنگ سفید در محوطه سازی

انواع و اقسام سنگ سفید به طور خلاصه عبارتند از :

  • سنگ تراورتن سفید
  • سنگ مرمریت سفید
  • سنگ چینی و کریستال سفید

در این مطلب تلاش می کنیم به طور کامل ل راجع به سنگ های سفید و جایگاه استفاده آنها توضیحاتی را ارائه نمایید . 

سنگ سفید نما

گزینه های متعدد و مختلفی جهت استفاده به عنوان سنگ نما در بازار داخل کشور مطرح و موجود می باشد که به صورت خلاصه در ادامه خواهیم دید.

 

سنگ تراورتن

 

 

اینها بخشی از معروفترین سنگهای تراورتن قابل استفاده به عنوان نمای ساخنمان می باشند. که در این بین سنگ تراورتن آتشکوه مرغوبترین و مناسبترین گزینه جهت استفاده در نمای ساختمان می باشد.

سنگ تراورتن آتشکوه با داشتن زمینه رنگی سفید تخلخل بسیار پایین و مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف جوی به عنوان برترین سنگ نما در میان معماران و طراحان جایگاه ویژه و منحصر به فرد دارد. این سنگ جذاب در کارخانجات سنگ نمونه به صورت تایل اسلب و احجام سنگی (شمش ابزاری) در سرتها و قیمتهای مختلف تولید و عرضه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این سنگ زیبا و همچنین سنگ تراورتن دره بخاری می توانید از طریق تماس تلفنی و یا از طریق واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

 

 

 

سنگ چینی

 

سنگ کریستال بیانکو الیگودرز

 

 

یکی دیگر از گزینه های دیگری که این روزها به عنوان سنگ نما مورد استفاده قرار میگیر سنگهای چینی و کریستال هست. این سنگها با

داشتن زمینه رنگی سفید و هاله و رگه های عموما طوسی و مشکی جلوه زیبا و مدرنی به نمای ساختمان می بخشند.

استفاده از سنگ سفید ازنا در نمای ساختمان

سنگ چینی ازنا و الیگودرز همچنین سنگ کریستال الیگودرز بهترین گزینه جهت استفاده در نما مدرن می باشند. این سنگها در کارخانجات سنگ نمونه به صورت اسلب و تایل ارایه می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید می توانید از طریق تماس تلفنی و یا از طریق واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

 

 

سنگ ازنا در نمای ساختمان

 

سنگ کف

 

سنگ ازنا
بوک مچ

 

 

سنگهای مناسب کف به دو دسته کلی نقسیم میشود

مناسب ترین و بهترین گزینه جهت استفاده در کف به عنوان سنگ سفید سنگهای چینی و کریستال می باشند. این نوع سنگها به دلیل سفیدی زمینه که معمولا با رگه های طوسی و یا مشکی همراه هست. فضای چشمگیر و زیبایی را در منازل مسکونی و مراکز تجاری ایجاد می کند. ضمنا این نوع سنگها از دوام بالا و جذب آب پایینی برخوردار هست.

ابعاد و اندازه های سنگ کف معمولا به صورت اسلب و سایزهای بزرگ استفاده میشود. خدماتی که مجموعه سنگ نمونوه ارایه می کند. شامل مشاوره در انتخاب نوع و طرح مناسب سنگ. اندازه گیری ابعاد و اندازه های محل نصب. چیدمان سنگها درکف ساختمان . و در نهایت حمل و نصب می باشد.

 

 

سنگ چینی سفید
اسلب الیگودرز بوک مچ

 

 

در نهایت به عنوان مکمل این سنگها می توان از سنگهای رنگی به صورت اسلب یا تایل استفاده نمود. از جمله این سنگها سنگ مشکی ماکو سنگ مشکی نجف آباد و سنگ لاشتر و همچنین سنگ مشکی اسپایدر مباشند.

 

 

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *